pirmdiena, 2011. gada 7. marts

Akmens imitācijas

Musas blogā izlasīju par tirkīzu.Diemžēl pie mums tirgo ļoti daudz akmens imitācijas iestāstot,ka tas ir īsts akmens.Cilvēkam,kurš īpaši neko nesaprot no akmeņiem viegli ieskaidro,ka tas ir tieši tas akmens ko viņš meklē.Pati gatavoju rotiņas no dažādiem akmeņiem un akmens imitācijām,un tā arī cilvēkam pasaku ,ka tā ir imitācija.Tas taču ir godīgi.Esmu izmēģinājusi veidot akmens imitācijas no fimo.Te būs tirkīza un hovlīta viltojumi.





Šis ir hovlīta viltojums


Darbs pie šiem akmeņiem ir ilgs.Katram akmentiņam tiek veltītas apmēram trīsdesmit minūtes.Slīpēts ar četru rupjumu smilšpapīriem un beigās pulēts līdz spīdumam.Viņi nav lakoti!Vienīgie kurus es nolakoju ir augšējos attēlos redzamie plakanie akmeņi.





4 komentāri:

Ineta teica...

Nu bet skaisti tie viltojumi!
Man varētu droši "iesmērēt' kā īstos:), es neko no akmeņiem nesprotu- ieraugu kaut ko skaistu, tā žoklis atkarās un var man pilnas ausis pietāstīt...:)

NiPa teica...

Jā,un tā jau ir problēma,jo daudzi cilvēki salasās horoskopus,salasās par it kā saviem akmeņiem un iet uz tirgu pirkt rotas, un gaida, ka notiks brīnumi,piepildīsies sapņi ,izārstēs vainas.Ar akmeņiem jābūt ir uzmanīgiem.Protams,ja gribi vienkārši rotiņu skaistumam,tad vienalga vai tas ir īsts akmens vai imitācija.

Inese teica...

man arī šos kā īstus varētu nopārdot :)))
Nav gan tā, ka rotās vienalga kāds akmens - ja jau pērk īstu, tad tam arī jābūt īstam. Tirgū jau gan ko īstu nopirkt ir naiva cerība...
P.S. Esmu pirkusi tirkīza rotas dāvanām, tad tagad man ir pamats bažīties, ka tas nemaz nav bijis tirkīzs??? Ir kāda pazīme, pēc kā var pārbaudīt īstumu?

NiPa teica...

Diemžēl tik liels spečuks neesmu,lai ieteiktu kā var atpazīt.Par tām rotiņām es domāju tā,ja man viņa patīk es viņu pērku neskatoties vai tas ir īsts vai neīsts akmens,savādāk ir ja tu konkrēti gribi īsta akmens rotu,bet tev iesmērē imitāciju,tad gan ir dusma.