otrdiena, 2011. gada 5. aprīlis

Žābo

Kamdēļ gan žābo nevarētu būt no pērlītēm?Var!Tā nu es ķēros pie darba.Savos akmeņu krājumos atradu akmeni,kurš  agrāk nepiesaistīja savu uzmanību,jo likās diezgan neglīts(vismaz man tā likās).Vairākas reizes esmu mēģinājusi viņu iepērļot,bet pie man tīkama rezultāta nenonācu.Tagad gan man liekas,ka esmu atradusi viņam piemērotu ietērpu.Lai žābo varētu pasiet zem apkakles,uzpērļoju mazu ķēdīti kurā ievēru atlasa lentīti,lai nepieciešamības gadījumā žābo varētu pārtapt kakla rotā un variētu ar  rotas garumu.


Ja kādam ir interese par shēmu,rakstiet ,aizsūtīšu.

4 komentāri:

Madara teica...

cik skaists :)

MuSa teica...

Interesanta ideja un ļoti skaists izpildījums!

NiPa teica...

Paldies.

Anna teica...

Radoša pieeja žābo veidošanā! Elegants veidojums...