otrdiena, 2011. gada 8. februāris

Piedāvājums grāmatu maiņai

Paldies Žē par ideju.Lūk ko es varu piedāvāt.Lieliska grāmata angļu valodā.Auduma lentīšu ziedu pagatavošana.Interesantas idejas un pamācības.Daudz skaistu attēlu..

4 komentāri:

Inese teica...

vah, kāds skaistums. Šī nu arī mani interesē!!! Saki, ko varu piedāvāt vietā - kāda rokdarbu tehnika Tevi vairāk interesētu?

NiPa teica...

Vispār man interesē visi rokdarbi,būšu priecīga par jebkuru piedāvājumu.Atsūti savu e-pastu uz manējo nipa61@inbox.lv,un es aizsūtīšu grāmatu.

Maija teica...

Es, es, es! Šo es labprāt iegūtu! Un tos tamborētos ziedus arīdzan, ja var :) Varbūt varam caur e-pastu sarunāt vairāk? Mani var sadabūt rokā caur zelinska.liene@gmail.com

Daiga teica...

Tā, jādomā, ko dot pretī, šī tak ir zelta plātes vērta manta!!!!