pirmdiena, 2011. gada 28. februāris

Izmēģinājums

Jau sen gribēju kaut ko izšūt ar lentītēm,bet kaut kā nevarēju saņemties.Man tā likās ķīniešu ābece,bet'' kas neriskē tas nedzer šampanieti''.Tā nu daudz nedomājot,pārskrēju pāri iegūtajiem materiāliem par izšūšanu un ķēros pie darba.Tā konkrēti neko nebiju izdomājusi,kas tas gala rezultātā būs,tādēļ vienkārši šuju.Kad procesā kaut kas sāka parādīties,nolēmu,ka tā būs piespraude.Nobeigumā izšuvumu papildināju ar pērlītēm.Tagad man ir piespraude.Kā  saka :''Pirmie kucēni ir jāslīcina''




6 komentāri:

Inese teica...

ļoti skaisti!!!
Pasaki, kur Tu to taisies slīcināt, iešu izglābt :D

Inese(Gadalaiku Skices) teica...

Skaisti!
Es pirmajā mirklī ieraugot foto -nodomāju,ka būs kādas gardas kūkas recepte -cik skaisti izdekorēta!

NiPa teica...

Paldies.Man jau pašai ar patīk.Nu ir āķis lūpā,būs jāķeras klāt pie kā lielāka.

Ineta teica...

Ļoti skaista piespraudīte!
Nekādā gadijumā nav viņa slīcināma:)
Skaisti ziedi un tās pērlītes apkārt, viss kopā vienkārši lieliski izskatās. Un piespraudes forma man ari ļoti patīk!

NiPa teica...

Paldies Ineta.Venta aizsalusi ,nav jau kur īsti slīcināt:))Būs vien jāsprauž klāt.

Aija Elliņa teica...

Es jau arī domāju, cik žēl, ka tik tālu viena no otras dzīvojam, varētu aizskriet un izglābt šo darbu no slīkšanas :)))) Ļoti ļoti labs sanācis!