piektdiena, 2013. gada 31. maijs

Atgriešanās

Sveiki visi ,kuri lasa manu blogu.Vairāk kā gadu esmu klusējusi,bet rokas dīkā nav stāvējušas.Rokdarbi (man adīšana,tamborēšana )ir kā slimība no kuras nav iespējams izārstēties.Esmu domājusi,ja man būtu jādodas uz vientuļu salu,un es drīkstētu tikai vienu lietu ņemt līdzi,tā noteikti būtu dzija,liels ,liels kamols.Adatas uzmeistarotu uz vietas.Domāju,ka tā daudzas rokdarbnieces varētu teikt.
   Daudzi mani darbiņi ir atraduši savus saimniekus,daudzi gaida fotosesiju.
  Atrādīšu jums dažus,kuri tapuši pēdējā laikā

                            Šo jaciņu adīšana man sagādāja baudu.Man patīk ,ka nav jāšuj vīles.Vienā elpas vilcienā.    
                           







Lellītes tapa pateicoties vienam mazam jaukam bērniņam,kurš manu pirmo neveiksmīgi uzmeistaroto lellīti sāka mīļot un čubināt.Ja jums nepatīk radītā rotaļlieta,iedodiet to mazam bērniņam,viņš pateiks vai viņa ir laba vai nē.





Lai Jums jauka diena!


Nav komentāru: