otrdiena, 2011. gada 13. septembris

Adīta jaka

Ir pabeigts atkal viens darbiņš.Šī dzija pie manis nonāca vasaras sākumā,bet kurš gan grib vasarā adīt siltu jaku?Sākoties vēsākam laikam rokas pašas sniedzās pēc šīs siltās dzijas,tikai viena problēma,jāizdomā kā uzadīt to ko vēlas klients.Tika atnesta bildīte bez tehniskā raksta un vārdi"Tu taču to vari uzadīt?!''Kā es teikšu ,ka nevaru?Protams varu.Mugura un piedurknes tapa ātri,bet priekšpuse!Te nu man nācās palauzīt galvu,bet gala rezultāts mani un klienti apmierināja.

                                               


Nu nesanāk man tās īstās krāsas nofotogrāfēt.Šīs bildes ir tuvāk patiesajai krāsai.Varbūt drusku zilāka,bet ne tik zila kā augšējā bilde.






2 komentāri:

Sarkanā Biete teica...

Ooo, un tu to visu tā vienkārši uz aci tikai pēc klientes bildītes? Cepuri nost!

NiPa teica...

Nu jā,uz aci.Diezgan ilgi sēdēju un pētiju bildi.Protams nesanāca viens pret vienu ar oriģinālu,jo tas bija rūpnieciski adīts.Var teikt,ka šis ir mans redzējums ''tai jakai''