trešdiena, 2011. gada 13. aprīlis

Kvarcs jaunā ietērpā

Kādu laiku atpakaļ uzmeistaroju brošiņa,bet man viņa likās auksta un nemīlīga.Ķīniešu pērlītes man ar nepatika,jo nav vienāda lieluma un kvalitātes.Tā viņa tika nolikta malā ar domu,varbūt kādam tomēr iepatīkas.

Ziema ir galā un aukstums prom,tādēļ pienāca laiks ietērpt kvarcu siltākos toņos,un arī pērlītes esmu ieguvusi daudz kvalitatīvākas ar kurām ir prieks strādāt.Kā saka mans vīrs-meistarība nāk ar laiku.Tagad esmu apmierināta ar rezultātu.Te nu ir kvarcs jaunā ietērpā.

10 comments:

Aija Elliņa teica...

Tāds rotaļīgāks un koķetīgāks palicis uz pavasari, vai ne? Jauki! :)

NiPa teica...

Nu man jau arī tā liekas.

Inese teica...

pirmais variants ne tikai auksts, bet tāds samocīts izskatās (piedod :))
Bet nu otrs - tas ir perfekts: tik skaists, saskanīgs, interesants :) Ļoti, ļoti patīk!

Maija teica...

Meistarība aug, to var redzēt. Otrajā tāds aristokrātiskums jaušams. Skaisti! Šādu arī es labprāt nēsātu :)

NiPa teica...

Piekrītu Tev Inese,man arī viņš likās samocīts un visāds citāds ,nekāds :))Nav ko atvainoties.Paldies Jums visām.Varbūt man arī izdomāt ''koņčiņu'' un balvā ielikt kādu no savām brošiņām?:))

Anna teica...

Burvīga brošiņa...tik rotaļīga un sievišķīga, akmens ir atdzīvojies!

Sarkanā Biete teica...

Piekrītu par aristokrātismu:) Elegances augstākā pilotāža!

NiPa teica...

Paldies, Beetroot,bet man jau pašai liekas,ka līdz augstākai pilotāžai vēl jāaug un jāaug.

Ineta teica...

O, jā, uzlabotais variants ir daudz, dzaudz skaistāks, vienkārši burvīgs!
NiPa, noteikti cep augšā kādu končiņu! Tev ir lieliskas rotas!!! Es ar nepacietību gaidīšu šādu aktivitāti no Tevis :))

NiPa teica...

Paldies ,Ineta.Jāpabeidz daži pasūtījumi un tad noteikti kaut ko izdomāšu par koņčiņu.