ceturtdiena, 2011. gada 24. marts

Esmu atpakaļ

Jā,esmu atpakaļ,tikai bez iespaidiem.Dažādu apstākļu sakritības dēļ man tā arī neizdevās doties pretī vasarai.Gandrīz gadu gaidīju šo ceļojumu,bet nu nekā.Negribu stāstīt detaļas,bet tā nu sanāca,varbūt tā arī labāk,ja nav lemts tad nav.Tad nu tā.Pirmais ko izdarīju,abas ar meitu aizbraucām uz dižpilsētu shopingot.Ja jau tā ceļojuma nauda bija krāta un paredzēta tēriņiem ,tad to arī izdarījām.Tā nedaudz kompensējām sev rūgtumu par nenotikušo ceļojumu.Cits varbūt būtu ēdis kūkas vai kilogramiem saldējumu,mēs izvālējāmies shopingu. Saka ,kā tā ir diezgan laba terapija.Varbūt arī.
    Otrais-protams ienācu savā blogā,lai redzētu ko esat sadarījušas, un arī izpildīju testu.Tāda nu esmu es šobrīd.Varbūt pēc kāda laika mans portrets būs savādāka.Tas atkarīga no dvēseles stāvokļa un zvaigznēm.

Как же я ценю таких людей, как ты: постоянных, верных. Которые не предадут ни в коем случае... Которые будут радоваться со своим ближним, когда произойдет что-то приятно-долгожданное... Которые поддержат в минуты горечи.
image

Nav komentāru: